niedziela, 15 września 2013

Weselnie ;)

Hej.Wczoraj byłam na weselu i jestem strasznie zmęczona.Pogoda na początku była nawet ładna ale później zrobiło się zimno i wiał wiatr.Na zewnątrz było zimno i spacery raczej nie wchodziły w grę,chyba,że ktoś był dobrze ubrany.Bolą mnie nogi i jestem zmęczona,ale po weselu to tak zawsze jest.Dzisiaj siedzę w domku i odpoczywam na razie,może wybiorę się na przejażdżkę rowerem.Mam kilka fotek zrobionych przed weselem.Robione telefonem,także jakoś nie jest najlepsza.Pozdrawiam.Miłej niedzieli :)









                                               Sukienka: city triangles Buty:STEVE MADDEN

12 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądałaś, świetna fryzura! :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ;**
    Pięknie wyglądałaś <3
    Pytałaś czy obserwujemy , ja już :>

    ania-aniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też niedawno byłam na weselu ;)

    obserwujemy?
    http://anabellandanabell1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądałaś :)
    Musiałaś się wytańczyć, skoro tak Cię nogi bolą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog :D
    + obserwuje
    http://niska-niska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie zrobione włosy miałaś <3
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielką chęcią wybrałabym się na jakieś wesele. Ale niestety u mnie w rodzinie to poczekam sobie troszeczkę.
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądałaś. :DD


    draemcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku ! Jakie ładne e. Normalnie kocham tą sukienke : * slodka :D . :3 I blog świetny . I odwdziecz sie też obserwacją i komentarzem na faszyyn.blogspot.com )

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz ;) śliczna sukienka :)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buty! Cała stylizacja jest ładna :)


    Izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)