poniedziałek, 23 czerwca 2014

Hej kochani . Czujecie już te wakacje ? Ja już się nie mogę doczekać końca roku chociaż to już za kilka dni.Dobrze zakończyłam wszystko z zadowalającą mnie średnią i ocenami na koniec roku . Mam nadzieję,że wakacje będą cudowne i nie będę się nudzić tylko aktywnie spędzać czas . Jak już wam wcześniej wspominałam w innych postach ,że postanowiłam dodać filmik . Dziś już go mam . To jest coś na styl Vine , krótkie filmiki najczęściej 6-7 sekundowe . Mam to wszystko złączone w całość i dziś zamierzam dodać to na youtube . Mam nadzieję ,że dużo hejtów nie będzie . Zapraszam na YT do komentowania i mam nadzieję,że dostawicie po sobie jakiś miły ślad na YT .Ostatnio byłam na wycieczce . Trasa wyglądała tak : Kalwaria Zebrzydowska , Oświęcim i Wadowice.Filmiki z Wadowic też znajdziecie na YT . Zdjęć z Oświęcimia nie będę wstawiać bo tam nic miłego nie ma no i też dużo ich nie mam , bo nie można było robić zdjęć. Miłego tygodnia kochani . Paa
    Filmik już jest , wcześniej musiałam go usunąć bo zła jakość była , ale już wszystko gotowe .

                  

         https://www.youtube.com/watch?v=OGhbZFfFk38

4 komentarze:

  1. hehe niezły filmik :) bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę obejrzeć, usunęłaś? :>

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny post ;)) no i super filmik ;3

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przejrzałam Twojego bloga ...i mam jedna uwagę. Przede wszystkim masz bardzo słabe zdjęcia. Jesteś oczywiście bardzo młoda i ładna, ale fatalne ujęcia nie dodają Ci uroku. Osoba która robi Ci zdjęcia powinna postarać się żeby nie wyglądały jak dodatek do kartoteki kryminalnej. Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)